Kandidat- og alumnenetværk for Cognitive Science

Velkommen

Kandidat- og alumnenetværket for Cognitive science på Aarhus Universitet er åben for alle BSc- og MSc-dimittender fra Cognitive science på AU, samt for nuværende og tidligere studerende og ansatte på Cognitive science på AU.

Formålet med netværket er

• at give CogSci-alumner mulighed for at pleje og udvide deres netværk med andre CogSci-alumner
  • at formidle og skabe kontakt mellem CogSci-alumner og nuværende studerende og ansatte på Cognitive science på AU
  • at formidle og skabe kontakt mellem Cognitive science på AU og de erhverv hvor CogSci-alumnerne får arbejde efter endt studietid

Bliv medlem af AUs alumnenetværk

Det er gratis at være en del af AUs alumnenetværket, men du skal være kandidatstuderende ved Aarhus Universitet eller have en kandidatgrad fra Aarhus Universitet for at være medlem og for at have mulighed for at deltage i arrangementer. Hvis man som kandidatstuderende ikke færdiggør sin uddannelse, kan man ikke længere være en del af netværket.

Tilmeld dig AUs alumnenetværk her:

Find os på LinkedIn

Stort set al information foregår via netværkets LinkedIn-gruppe. Find os her:

Har du spørgsmål om alumnenetværket?

Kontakt vores koordinator:

Tidligere arrangementer