Korsgaard, M. B., Nielsen, J. I., Højer, H., Langkjær (vært), J. & Oxholm (optagelse, klip), J. (2022).
Kunstfilmen i streaminglandskabet. Billeder, Video- og Lydoptagelser (digital), 16:9 Filmtidsskrift.
http://www.16-9.dk/2022/03/podcast-07/
Have, I. & Pedersen, B. S. (2022).
Læs digitale tekster: Podcasten Læs på nye måder. Billeder, Video- og Lydoptagelser (digital), Aarhus Universitetsforlag.
Have, I. & Pedersen, B. S. (2022).
Læs fordybet: Podcasten Læs på nye måder. Billeder, Video- og Lydoptagelser (digital), Aarhus Universitetsforlag.
Have, I. & Pedersen, B. S. (2022).
Læs i forskellige situationer: Podcasten Læs på nye måder. Billeder, Video- og Lydoptagelser (digital), Aarhus Universitetsforlag.
Have, I. & Pedersen, B. S. (2022).
Læs med lydakademiet: Podcasten Læs på nye måder. Billeder, Video- og Lydoptagelser (digital), Aarhus Universitetsforlag.
Have, I. & Pedersen, B. S. (2022).
Læs med ørerne: Podcasten Læs på nye måder. Billeder, Video- og Lydoptagelser (digital), Aarhus Universitetsforlag.
Have, I. & Pedersen, B. S. (2022).
Læs med sanserne: Podcasten Læs på nye måder. Billeder, Video- og Lydoptagelser (digital), Aarhus Universitetsforlag.
Have, I. & Pedersen, B. S. (2022).
Læs med Skærmakademiet: Podcasten Læs på nye måder. Billeder, Video- og Lydoptagelser (digital), Aarhus Universitetsforlag.
Martin, D. G., Velásquez Ángel, A. M., Jambrina, N., Castillo Ballen, S.
, Vaisman, N. & Martínez, M. (2022).
La guía TransMigrARTS: una nueva forma de observar los talleres artísticos.
TMA, (2), 10-27.
https://www.transmigrarts.com/tma2-online/
Baun, P. S., Schlüter, M., Bach, D., Tuters, M., Li, Y., Keye, W., Zhou, X., Rajhans, A., Li, Y., Xiao, F., Ward, S., Westling, C., Pilati, F., Aversa, E., Omena, J. J., Watson, G., Valli, M., Gobbo, B.
& Trans, M. B. (2022).
Let's Play War: Inside 4chan’s intergroup rivalry, contingent community formation, and fandomized war reporting.
Johansen, J. (2022).
Life On Mars. I R. Skov Borring, L. Graakjær, M. Kjær & A. Odgård Eyermann (red.),
Korbogen (s. 162-168). Forlaget Højskolerne.