Bechmann, A., Nielbo, K. L., Keller, T., Graham, T., Angus, D., Bruns, A., Nijmeijer, R., Neudard, L.-M., Marchal, N., bradshaw, S., Rossini, P., Stromer-Galley, J., Baptista, E. A. & Veiga de Oliveira, V. (2020).
'Coordinated inauthentic behaviour' and other online influence operations in social media spaces. In
AoIR Selected Papers of Internet Research (Vol. 2020). AoIR (The International Association of Internet Researchers).
http://10.5210/spir.v2020i0.11132
Bech, C. W., Dalsgaard, C., Degn, H.-P., Gregersen, C. & Mathiasen, H. (2012).
Perspektiver og tendenser. In H. mathiasen (Ed.),
Undervisningsorganisering, -former og -medier på langs og tværs af fag og gymnaisale uddannelser: Hovedrapport 2012 (pp. 109-114). CUDIM, AU.
http://uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/I-fokus-paa-omraadet-gymnasiale-uddannelser/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF12/121127%20Hovedrapport%20AU%20itprojekt.ashx
Bech, C. W., Dalsgaard, C., Degn, H.-P., Gregersen, C. & Mathiasen, H. (2012).
Undervisingsorganisering, -former og -medier på langs og tværs af fag og gymnasiale uddannelser: Overbliksrapport 2012. CUDIM, AU.
http://tdm.au.dk/fileadmin/tdm/publikationer/Hovedrapport_AU_it-projekt.pdf
Bech, C. W., Dalsgaard, C., Degn, H.-P., Gregersen, C. & Mathiasen, H. (2012).
Nye veje med it i de gymnasiale uddannelser: lærererfaringer fra det nationale forsknings-, udviklings- og netværksprojekt 2012. CUDIM, AU.
Bech, C. W., Thomsen, M. B., Dalsgaard, C., Degn, H.-P., Gregersen, C. & Mathiasen, H. (Eds.) (2013).
Nytænkning i praksis - lærererfaringer med it i de gymnasiale uddannelser.
http://tdm.au.dk/fileadmin/tdm/Publikationer/Gym_it_antologi_2013_endelig.pdf
Bech, C. W., Thomsen, M. B., Dalsgaard, C., Degn, H.-P., Gregersen, C. & Mathiasen, H. (2013).
Læring, undervisning og præmisser.
http://tdm.au.dk/fileadmin/tdm/Publikationer/pixie2013elektronisk.pdf
Andersen, C., Bek-Thomsen, J., Clasen, M., Grumsen, S., Hjermitslev, H. H. & Kjærgaard, P. C. (2013).
Evolution 2.0: The unexpected learning experience of making a digital archive.
Science & Education,
22(3), 657-675.
https://doi.org/10.1007/s11191-011-9412-x
Andersen, C. U., Bechmann, A., Brügger, N., Brynskov, M., Holst, M. K., Markham, A., Møldrup-Dalum, P.
, Nielbo, K. L. & Thomsen, M. R., (2016).
A Digital Strategy for Arts: Digital Arts’ White Paper on AU’s Digital Strategy 2016, 4 p., Aug 31, 2016.
Andersen, C., Kratschmer, A. R., Clasen, M. & Nielsen, T. K. (2019).
Mennesket i biokulturelt perspektiv. In T. Kellberg Nielsen, C. Andersen, A. R. Kratschmer & M. Clasen (Eds.),
Menneske, kultur, evolution: et biokulturelt perspektiv (pp. 11-32). Aarhus Universitetsforlag.
Andersen, M. M., Schjoedt, U., Price, H., Rosas, F. E.
, Scrivner, C. & Clasen, M. (2020).
Playing With Fear: A Field Study in Recreational Horror.
Psychological Science,
31(12), 1497-1510.
https://doi.org/10.1177/0956797620972116
Andersen, M., Schjødt, U., Price, H., Rosas, F. E., Scrivner, C.
& Clasen, M. (2020).
Haunted house dataset. Dataset
https://osf.io/43hzk
Andersen, M., Clasen, M., Elle, B., Ellegaard, T. & Iversen, S. N. (2022).
Uhygge, frygt og modige børn.
Dansk Pædagogisk Tidsskrift,
Marts 2022(1), 6-9.
https://dpt.dk/temanumre/2022-1/uhygge-frygt-og-modige-boern/
Alim, W., Nebelong, S., Møller Kjeldsen, C., Bindslev, M. W., Fahnøe Kristensen, P. M.
& Johansen, S. L. (2018).
Børnehavebørns hverdag med digitale medier. Børns Vilkår. Digital dannelse i børnehøjde Vol. 1
https://bornsvilkar.dk/wp-content/uploads/2018/12/Digital-Dannelse-Del-1.pdf
Alim, W., Nebelong, S., Kjeldsen, C. M., Bindslev, M. W., Fahnøe Kristensen, P. M.
& Johansen, S. L. (2019).
Digitale medier i børnehaven: digital dannelse i børnehøjde : del 2. Børns Vilkår.
https://bornsvilkar.dk/wp-content/uploads/2019/01/Digital-Dannelse-Del-2.pdf