Kandidat- og alumnenetværk for Lingvistik

Velkommen

Kandidat- og alumnenetværket for Lingvistik på Aarhus Universitet er åben for alle BA- og MA-dimittender fra Lingvistik på AU, samt for nuværende og tidligere studerende og ansatte på Lingvistik på AU.

Formålet med netværket er

• at give Lingvistik-alumner mulighed for at pleje og udvide deres netværk med andre Lingvistik-alumner
  • at formidle og skabe kontakt mellem Lingvistik-alumner og nuværende studerende og ansatte på Lingvistik på AU
  • at formidle og skabe kontakt mellem Lingvistik på AU og de erhverv hvor Lingvistik-alumnerne får arbejde efter endt studietid

Bliv medlem af AUs alumnenetværk

Det er gratis at være en del af AUs alumnenetværket, men du skal være kandidatstuderende ved Aarhus Universitet eller have en kandidatgrad fra Aarhus Universitet for at være medlem og for at have mulighed for at deltage i arrangementer. Hvis man som kandidatstuderende ikke færdiggør sin uddannelse, kan man ikke længere være en del af netværket.

Tilmeld dig AUs alumnenetværk her:

Find os på LinkedIn

Stort set al information foregår via netværkets LinkedIn-gruppe. Find os her:

Har du spørgsmål om alumnenetværket?

Kontakt vores koordinator:

Tidligere arrangementer

• November 17, 2022:
    "Linguists in the Wild - Career talks"
    5 alumni talks
    Videos here