Have, I. & Pedersen, B. S. (2022).
Læs med Skærmakademiet: Podcasten Læs på nye måder. Pictures, Video and sound recordings (digital), Aarhus Universitetsforlag.
Have, I. & Pedersen, B. S. (2022).
Læs med sanserne: Podcasten Læs på nye måder. Pictures, Video and sound recordings (digital), Aarhus Universitetsforlag.
Have, I. & Pedersen, B. S. (2022).
Læs med ørerne: Podcasten Læs på nye måder. Pictures, Video and sound recordings (digital), Aarhus Universitetsforlag.
Have, I. & Pedersen, B. S. (2022).
Læs med lydakademiet: Podcasten Læs på nye måder. Pictures, Video and sound recordings (digital), Aarhus Universitetsforlag.
Have, I. & Pedersen, B. S. (2022).
Læs i forskellige situationer: Podcasten Læs på nye måder. Pictures, Video and sound recordings (digital), Aarhus Universitetsforlag.
Have, I. & Pedersen, B. S. (2022).
Læs fordybet: Podcasten Læs på nye måder. Pictures, Video and sound recordings (digital), Aarhus Universitetsforlag.
Have, I. & Pedersen, B. S. (2022).
Læs digitale tekster: Podcasten Læs på nye måder. Pictures, Video and sound recordings (digital), Aarhus Universitetsforlag.
Bech, C. W., Thomsen, M. B., Dalsgaard, C., Degn, H.-P., Gregersen, C. & Mathiasen, H. (2013).
Læring, undervisning og præmisser.
http://tdm.au.dk/fileadmin/tdm/Publikationer/pixie2013elektronisk.pdf
Korsgaard, M. B., Nielsen, J. I., Højer, H., Langkjær (vært), J. & Oxholm (optagelse, klip), J. (2022).
Kunstfilmen i streaminglandskabet. Pictures, Video and sound recordings (digital), 16:9 Filmtidsskrift.
http://www.16-9.dk/2022/03/podcast-07/
Tække, J. (2008).
Krisekommunikation: en sociologisk perspektivering. Paper presented at 18. Nordiska konferensen för medie- och kommunikationsforskning i Helsingfors 16.-19.8.2007: Generationer, kommunikation och mediefilosofi. arbejdsgruppen vedrørende strategisk kommunikation. (Abstract godkendt via peer-review), Helsingingfors, Finland.