Bechmann, A., Nielbo, K. L., Keller, T., Graham, T., Angus, D., Bruns, A., Nijmeijer, R., Neudard, L.-M., Marchal, N., bradshaw, S., Rossini, P., Stromer-Galley, J., Baptista, E. A. & Veiga de Oliveira, V. (2020).
'Coordinated inauthentic behaviour' and other online influence operations in social media spaces. I
AoIR Selected Papers of Internet Research (Bind 2020). AoIR (The International Association of Internet Researchers).
http://10.5210/spir.v2020i0.11132
Bech, C. W., Dalsgaard, C., Degn, H.-P., Gregersen, C. & Mathiasen, H. (2012).
Perspektiver og tendenser. I H. mathiasen (red.),
Undervisningsorganisering, -former og -medier på langs og tværs af fag og gymnaisale uddannelser: Hovedrapport 2012 (s. 109-114). CUDIM, AU.
http://uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/I-fokus-paa-omraadet-gymnasiale-uddannelser/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF12/121127%20Hovedrapport%20AU%20itprojekt.ashx
Bech, C. W., Dalsgaard, C., Degn, H.-P., Gregersen, C. & Mathiasen, H. (2012).
Undervisingsorganisering, -former og -medier på langs og tværs af fag og gymnasiale uddannelser: Overbliksrapport 2012. CUDIM, AU.
http://tdm.au.dk/fileadmin/tdm/publikationer/Hovedrapport_AU_it-projekt.pdf
Bech, C. W., Dalsgaard, C., Degn, H.-P., Gregersen, C. & Mathiasen, H. (2012).
Nye veje med it i de gymnasiale uddannelser: lærererfaringer fra det nationale forsknings-, udviklings- og netværksprojekt 2012. CUDIM, AU.
Bech, C. W., Thomsen, M. B., Dalsgaard, C., Degn, H.-P., Gregersen, C. & Mathiasen, H. (red.) (2013).
Nytænkning i praksis - lærererfaringer med it i de gymnasiale uddannelser.
http://tdm.au.dk/fileadmin/tdm/Publikationer/Gym_it_antologi_2013_endelig.pdf
Bech, C. W., Thomsen, M. B., Dalsgaard, C., Degn, H.-P., Gregersen, C. & Mathiasen, H. (2013).
Læring, undervisning og præmisser.
http://tdm.au.dk/fileadmin/tdm/Publikationer/pixie2013elektronisk.pdf
Andersen, C., Bek-Thomsen, J., Clasen, M., Grumsen, S., Hjermitslev, H. H. & Kjærgaard, P. C. (2013).
Evolution 2.0: The unexpected learning experience of making a digital archive.
Science & Education,
22(3), 657-675.
https://doi.org/10.1007/s11191-011-9412-x
Andersen, C. U., Bechmann, A., Brügger, N., Brynskov, M., Holst, M. K., Markham, A., Møldrup-Dalum, P.
, Nielbo, K. L. & Thomsen, M. R., (2016).
A Digital Strategy for Arts: Digital Arts’ White Paper on AU’s Digital Strategy 2016, 4 s., aug. 31, 2016.
Andersen, C., Kratschmer, A. R., Clasen, M. & Nielsen, T. K. (2019).
Mennesket i biokulturelt perspektiv. I T. Kellberg Nielsen, C. Andersen, A. R. Kratschmer & M. Clasen (red.),
Menneske, kultur, evolution: et biokulturelt perspektiv (s. 11-32). Aarhus Universitetsforlag.
Andersen, M. M., Schjoedt, U., Price, H., Rosas, F. E.
, Scrivner, C. & Clasen, M. (2020).
Playing With Fear: A Field Study in Recreational Horror.
Psychological Science,
31(12), 1497-1510.
https://doi.org/10.1177/0956797620972116
Andersen, M., Schjødt, U., Price, H., Rosas, F. E., Scrivner, C.
& Clasen, M. (2020).
Haunted house dataset. Datasæt
https://osf.io/43hzk
Andersen, M., Clasen, M., Elle, B., Ellegaard, T. & Iversen, S. N. (2022).
Uhygge, frygt og modige børn.
Dansk Pædagogisk Tidsskrift,
Marts 2022(1), 6-9.
https://dpt.dk/temanumre/2022-1/uhygge-frygt-og-modige-boern/
Alim, W., Nebelong, S., Møller Kjeldsen, C., Bindslev, M. W., Fahnøe Kristensen, P. M.
& Johansen, S. L. (2018).
Børnehavebørns hverdag med digitale medier. Børns Vilkår. Digital dannelse i børnehøjde Bind 1
https://bornsvilkar.dk/wp-content/uploads/2018/12/Digital-Dannelse-Del-1.pdf
Alim, W., Nebelong, S., Kjeldsen, C. M., Bindslev, M. W., Fahnøe Kristensen, P. M.
& Johansen, S. L. (2019).
Digitale medier i børnehaven: digital dannelse i børnehøjde : del 2. Børns Vilkår.
https://bornsvilkar.dk/wp-content/uploads/2019/01/Digital-Dannelse-Del-2.pdf