Læssøe, J., Rittenhofer, I., Alrøe, H. F., Noe, E., Christensen, T., Olsen, S. B., Dubgaard, A., Kærgård, N.
& Povlsen, K. K. (2012).
Multikriteriel vurdering og kommunikation af økologiske fødevaresystemer: Fem perspektiver på udfordringer og muligheder samt tværfaglige overvejelser. International Center for Forskning i Økologisk Jordbrug og Fødevaresystemer (ICROFS) .
http://orgprints.org/22168/13/22168.pdf
Bech, C. W., Dalsgaard, C., Degn, H.-P., Gregersen, C. & Mathiasen, H. (2012).
Nye veje med it i de gymnasiale uddannelser: lærererfaringer fra det nationale forsknings-, udviklings- og netværksprojekt 2012. CUDIM, AU.
Bech, C. W., Dalsgaard, C., Degn, H.-P., Gregersen, C. & Mathiasen, H. (2012).
Perspektiver og tendenser. I H. mathiasen (red.),
Undervisningsorganisering, -former og -medier på langs og tværs af fag og gymnaisale uddannelser: Hovedrapport 2012 (s. 109-114). CUDIM, AU.
http://uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/I-fokus-paa-omraadet-gymnasiale-uddannelser/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF12/121127%20Hovedrapport%20AU%20itprojekt.ashx
Bech, C. W., Dalsgaard, C., Degn, H.-P., Gregersen, C. & Mathiasen, H. (2012).
Undervisingsorganisering, -former og -medier på langs og tværs af fag og gymnasiale uddannelser: Overbliksrapport 2012. CUDIM, AU.
http://tdm.au.dk/fileadmin/tdm/publikationer/Hovedrapport_AU_it-projekt.pdf