Povlsen, K. K. (2014).
Populærkultur. I S. kolstrup (red.),
Medie- og kommunikationsleksikon (3. udg. udg., s. 460-61). Samfundslitteratur.
Hauge, H. (2014).
Postmodernisme. I H.-J. Schanz (red.),
50 ideer der ændrede verden (1 udg., s. 217-225). Aarhus Universitetsforlag.
Leimbach, T., Bachlechner, D., Weber, A., Hennen, L., Hallinan, D., Nielsen, R. Ø., Nentwich, M., Strauß, S., Lynn, T. & Hunt, G. (2014).
Potential and Impacts of Cloud Computing and Social Network Websites.
Birkelund, M. & Nølke, H. (2014).
Préface. I
Problèmes du texte: La linguistique textuelle et la traduction (s. 3-4). Département de Francais IÆK, Université d'Aarhus.
Iversen, O. S., Dindler, C., Markopoulos, P., Garzotto, F., Frauenberger, C. & Zeising, A. (red.) (2014).
Proceedings of the 2014 Conference on Interaction Design and Children. Association for Computing Machinery.
http://www.idc2014.org
Waade, A. M., Jensen, P. M., Nielsen, J. I., Eichner, S., Gemzøe, L. S. & Esser, A. (2014).
Questioning the national outlook of television studies (Plenary panel): What makes Danish television drama travel, FKK 2014-2018. Afhandling præsenteret på Årsmøde SMID, Nyborg, Danmark.
http://www.smid.dk
Andersen, F. (2014).
Realisme. I H.-J. Schanz (red.),
50 ideer : der ændrede verden (s. 233-240). Aarhus Universitetsforlag.