Hjorth, M.
, Iversen, O. S., Horst, M., Caspersen, M. E., Harder, J. & Andersen, L. B. (2023).
Uddannelsesledere til regeringen: Teknologiforståelse som valgfag vil øge polarisering.
Altinget.
https://www.altinget.dk/uddannelse/artikel/skoler-i-opraab-teknologiforstaaelse-skal-staa-paa-fremtidens-elevplaner-men-vi-mangler-en-strategi
Iversen, O. S., Hjorth, M.
, Caspersen, M. E., Horst, M., Andersen, L. B., Misfeldt, M. & Harder, J. (2023).
Uddannelsesledere til Tesfaye: Teknologiforståelse som en del af andre fag er simpelthen utilstrækkeligt.
Altinget.
https://www.altinget.dk/uddannelse/artikel/uddannelsesledere-til-tesfaye-teknologiforstaaelse-som-en-del-af-andre-folkeskolefag-er-simpelthen-utilstraekkeligt?toke=9ce2f01e07d94421977c9bccb23ded33
Parola, A., Simonsen, A., Lin, J. M., Zhou, Y., Wang, H., Ubukata, S., Koelkebeck, K.
, Bliksted, V. & Fusaroli, R. (2023).
Voice Patterns as Markers of Schizophrenia: Building a Cumulative Generalizable Approach Via a Cross-Linguistic and Meta-analysis Based Investigation.
Schizophrenia Bulletin,
49(Suppl_2), S125-S141.
https://doi.org/10.1093/schbul/sbac128