Bechmann, A. & Lomborg, S. (2015).
Conclusion. In A. Bechmann & S. Lomborg (Eds.),
The Ubiquitous Internet : User and Industry Perspectives (pp. 165-168). Routledge.
Bechmann, A., Nielbo, K. L., Keller, T., Graham, T., Angus, D., Bruns, A., Nijmeijer, R., Neudard, L.-M., Marchal, N., bradshaw, S., Rossini, P., Stromer-Galley, J., Baptista, E. A. & Veiga de Oliveira, V. (2020).
'Coordinated inauthentic behaviour' and other online influence operations in social media spaces. In
AoIR Selected Papers of Internet Research (Vol. 2020). AoIR (The International Association of Internet Researchers).
http://10.5210/spir.v2020i0.11132
Bech, C. W., Dalsgaard, C., Degn, H.-P., Gregersen, C. & Mathiasen, H. (2012).
Perspektiver og tendenser. In H. mathiasen (Ed.),
Undervisningsorganisering, -former og -medier på langs og tværs af fag og gymnaisale uddannelser: Hovedrapport 2012 (pp. 109-114). CUDIM, AU.
http://uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/I-fokus-paa-omraadet-gymnasiale-uddannelser/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF12/121127%20Hovedrapport%20AU%20itprojekt.ashx
Bech, C. W., Dalsgaard, C., Degn, H.-P., Gregersen, C. & Mathiasen, H. (2012).
Undervisingsorganisering, -former og -medier på langs og tværs af fag og gymnasiale uddannelser: Overbliksrapport 2012. CUDIM, AU.
http://tdm.au.dk/fileadmin/tdm/publikationer/Hovedrapport_AU_it-projekt.pdf
Bech, C. W., Dalsgaard, C., Degn, H.-P., Gregersen, C. & Mathiasen, H. (2012).
Nye veje med it i de gymnasiale uddannelser: lærererfaringer fra det nationale forsknings-, udviklings- og netværksprojekt 2012. CUDIM, AU.
Bech, C. W., Thomsen, M. B., Dalsgaard, C., Degn, H.-P., Gregersen, C. & Mathiasen, H. (Eds.) (2013).
Nytænkning i praksis - lærererfaringer med it i de gymnasiale uddannelser.
http://tdm.au.dk/fileadmin/tdm/Publikationer/Gym_it_antologi_2013_endelig.pdf
Bech, C. W., Thomsen, M. B., Dalsgaard, C., Degn, H.-P., Gregersen, C. & Mathiasen, H. (2013).
Læring, undervisning og præmisser.
http://tdm.au.dk/fileadmin/tdm/Publikationer/pixie2013elektronisk.pdf