Bechmann, A. & Lomborg, S. (2015).
Conclusion. I A. Bechmann & S. Lomborg (red.),
The Ubiquitous Internet : User and Industry Perspectives (s. 165-168). Routledge.
Bechmann, A., Nielbo, K. L., Keller, T., Graham, T., Angus, D., Bruns, A., Nijmeijer, R., Neudard, L.-M., Marchal, N., bradshaw, S., Rossini, P., Stromer-Galley, J., Baptista, E. A. & Veiga de Oliveira, V. (2020).
'Coordinated inauthentic behaviour' and other online influence operations in social media spaces. I
AoIR Selected Papers of Internet Research (Bind 2020). AoIR (The International Association of Internet Researchers).
http://10.5210/spir.v2020i0.11132
Bech, C. W., Dalsgaard, C., Degn, H.-P., Gregersen, C. & Mathiasen, H. (2012).
Perspektiver og tendenser. I H. mathiasen (red.),
Undervisningsorganisering, -former og -medier på langs og tværs af fag og gymnaisale uddannelser: Hovedrapport 2012 (s. 109-114). CUDIM, AU.
http://uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/I-fokus-paa-omraadet-gymnasiale-uddannelser/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF12/121127%20Hovedrapport%20AU%20itprojekt.ashx
Bech, C. W., Dalsgaard, C., Degn, H.-P., Gregersen, C. & Mathiasen, H. (2012).
Undervisingsorganisering, -former og -medier på langs og tværs af fag og gymnasiale uddannelser: Overbliksrapport 2012. CUDIM, AU.
http://tdm.au.dk/fileadmin/tdm/publikationer/Hovedrapport_AU_it-projekt.pdf
Bech, C. W., Dalsgaard, C., Degn, H.-P., Gregersen, C. & Mathiasen, H. (2012).
Nye veje med it i de gymnasiale uddannelser: lærererfaringer fra det nationale forsknings-, udviklings- og netværksprojekt 2012. CUDIM, AU.
Bech, C. W., Thomsen, M. B., Dalsgaard, C., Degn, H.-P., Gregersen, C. & Mathiasen, H. (red.) (2013).
Nytænkning i praksis - lærererfaringer med it i de gymnasiale uddannelser.
http://tdm.au.dk/fileadmin/tdm/Publikationer/Gym_it_antologi_2013_endelig.pdf
Bech, C. W., Thomsen, M. B., Dalsgaard, C., Degn, H.-P., Gregersen, C. & Mathiasen, H. (2013).
Læring, undervisning og præmisser.
http://tdm.au.dk/fileadmin/tdm/Publikationer/pixie2013elektronisk.pdf