Nørgård, R. T., Harbo, K., Aaen, J. H., Caviglia, F. & Dalsgaard, C. (2019).
Hvordan kan vi understøtte de studerendes akademiske digitale kompetencer på de videregående uddannelser? Et 2-årigt udviklingsprojekt på tværs af 5 danske uddannelsesinstitutioner. Abstract fra DUN Konferencen 2019, Odense, Danmark.
https://dun-net.dk/media/772972/1b-ff-hvordan-kan-vi-understoette-de-studerendes-akademiske-digitale-kompetencer-paa-de-videregaaende-uddannelser.pdf
Brügger, N., Milligan, I., Ben-David, A., Gebeil, S., Nanni, F., Rogers, R., Turkel, W. J., Weber, M. S. & Webster, P. (2019).
Internet histories and computational methods: A “round-doc” discussion.
Internet Histories: Digital Technology, Culture and Society,
3(3-4), 202-222.
https://doi.org/10.1080/24701475.2019.1639352
Eichner, S., Prommer, E., Yurtaeva‐Martens , Y. & Kaptan, Y. (2019).
New media and audience behavior. I K. Arnold , S. Kinnebrock & P. Preston (red.),
The handbook of European communication history (s. 385-402). Wiley.
Waade, A. M., Pasgaard, J. C., Meldgaard, M. & Nielsen, T. (2019).
Nordic landscapes in collaborative place-making interventions. I C. Cassinger, S. Gyimóthy & A. Lucarelli (red.),
The nordic wave in place branding : Poetics, Practices, Politics (s. 91-108). Edward Elgar Publishing.
https://doi.org/10.4337/9781788974325.00018
Have, I. (2019).
Ro. Aarhus Universitetsforlag. Tænkepauser Nr. 74