Aarhus Universitets logo
English
On May 19-20, the international entrepreneurship research conference “Nordic Conference on Small Business & Entrepreneurship 2022” (NCSB2022) took place at the University of Southern Denmark in Kolding.
AU researchers, associate professor Helle Alsted Søndergaard (Department of Management) and associate professor Michael Mose Biskjaer (Department…
Den 20. maj 2022 danner Nygaardbygningen på Katrinebjerg igen ramme om den årlige karrieredag, hvor en lang række virksomheder gæster Aarhus Universitet for at møde IT-studerende til en snak om projektsamarbejde og studie- og fuldtidsjob.
Et forskningsprojekt med Arts-lektor Søren Pold i spidsen har undersøgt, hvordan digitale kunstnere verden over fordøjede coronakrisen og blandt andet satte ord på, hvor uforberedte vi var på omfanget af den.
Part of transmediale festival for art and digital culture 27.01.2022, Thursday 15:00–17:00 CET
This years winners of the 2021 David B. Martin Award are Banu Saatçi, Kaya Akyüz, Sean Rintel, and Clemens Nylandsted Klokmose for their paper “(Re)Configuring Hybrid Meetings: Moving from User-Centered Design to Meeting-Centered Design”
ELO 2021 launches next week with a variety of virtual talks, workshops, and arts performances from May 24th - May 28th, as well as several permanent online exhibitions.
We are looking forward to launching the COVID E-Lit exhibition on Saturday, May 1, 2021 as part of the ELO 2021 Platform (Post?) Pandemic Arts program.
In May, 2021, Digital Aesthtics Research Center (DDINF) will co-host the all-virtual ELO Conference and Media Arts Festival with the theme Platform (Post?) Pandemic.
To podcast om teknologisk transformation af faglighed og brugerroller er netop blevet lanceret med bidrag fra lektor Claus Bossen og lektor Finn Olesen fra Informationsvidenskab. Sammen med lektor Henriette Langstrup fra Institut for Folkesundhedsvidenskab, KU, drøfter og belyser de en relationel teknologiforståelse i forhold til brugen af…
Mere end 1800 personer fra en bred vifte af brancher har læst på masteruddannelsen i it. Formålet med uddannelsen er at sikre flere it-professionelle opdaterede kompetencer – en indsats, der nu har fået en fornem anerkendelse i form af Informatics Europe Best Practices in Education Award 2020
Side 3 af 12