Ph.d.-forsvar: Mikkel Nørregaard Jørgensen

Contesting Border Imaginaries: The Utopian Aesthetics of Contemporary Border Poetry. (Udfordring af grænseforestillinger: Utopisk æstetik i samtidens grænsepoesi).

Mandag 6. maj 2024,  kl. 13:15 - 16:15

Auditorie D2, 119 (1531/119), Ny Munkegade 118, 8000 Aarhus C

Dato: Mandag den 6. maj 2024 kl. 13:15

Sted:
Aarhus Universitet, Auditorium D2, Bygning 1531, Lokale 119, Ny Munkegade 118, 8000 Aarhus C
(Indgang via Bygning 1530 (drej til højre ind i Bygning 1531, gå til 3. dør på venstre hånd)

Bedømmelsesudvalg:

• Professor Johan Schimanski, Professor, Institutt for litteratur, områdestudier og europeiske språk, Universitetet i Oslo, Norge
  • Professor Stefan Jonsson, Institutet för forskning om migration, etnicitet och samhälle, Linköpings Universitet, Sverige
  • Lektor Karen-Margrethe Simonsen, Institut for Kommunikation og Kultur, Litteraturhistorie, Aarhus Universitet (forperson)

Hovedvejleder:

• Professor Birgit Eriksson, Institut for Kommunikation og Kultur, Æstetik & Kultur, Aarhus Universitet

Medvejleder:

• Lektor Hans Lauge Hansen, Institut for Kommunikation og Kultur, Spansk, Aarhus Universitet

Forsvaret er offentligt og alle er velkomne. Forsvaret afvikles på dansk /norsk /svensk. Det må højst vare tre timer; det ledes
af ph.d.-programleder lektor Stefan Iversen, Institut for Kommunikation og Kultur, Aarhus Universitet.

Det er muligt at læse afhandlingen digitalt inden forsvaret. Hvis man ønsker at læse afhandlingen, skal man kontakte Mikkel Nørregaard Jørgensen på mikkelnj@cc.au.dk inden den 4. maj 2024 kl. 12.00.