Andersen, C., Bek-Thomsen, J., Clasen, M., Grumsen, S., Hjermitslev, H. H. & Kjærgaard, P. C. (2013).
Evolution 2.0: The unexpected learning experience of making a digital archive.
Science & Education,
22(3), 657-675.
https://doi.org/10.1007/s11191-011-9412-x
Andersen, C. U., Bechmann, A., Brügger, N., Brynskov, M., Holst, M. K., Markham, A., Møldrup-Dalum, P.
, Nielbo, K. L. & Thomsen, M. R., (2016).
A Digital Strategy for Arts: Digital Arts’ White Paper on AU’s Digital Strategy 2016, 4 s., aug. 31, 2016.
Andersen, C., Kratschmer, A. R., Clasen, M. & Nielsen, T. K. (2019).
Mennesket i biokulturelt perspektiv. I T. Kellberg Nielsen, C. Andersen, A. R. Kratschmer & M. Clasen (red.),
Menneske, kultur, evolution: et biokulturelt perspektiv (s. 11-32). Aarhus Universitetsforlag.
Andersen, M. M., Schjoedt, U., Price, H., Rosas, F. E.
, Scrivner, C. & Clasen, M. (2020).
Playing With Fear: A Field Study in Recreational Horror.
Psychological Science,
31(12), 1497-1510.
https://doi.org/10.1177/0956797620972116
Andersen, M., Schjødt, U., Price, H., Rosas, F. E., Scrivner, C.
& Clasen, M. (2020).
Haunted house dataset. Datasæt
https://osf.io/43hzk
Andersen, M., Clasen, M., Elle, B., Ellegaard, T. & Iversen, S. N. (2022).
Uhygge, frygt og modige børn.
Dansk Pædagogisk Tidsskrift,
Marts 2022(1), 6-9.
https://dpt.dk/temanumre/2022-1/uhygge-frygt-og-modige-boern/
Alim, W., Nebelong, S., Møller Kjeldsen, C., Bindslev, M. W., Fahnøe Kristensen, P. M.
& Johansen, S. L. (2018).
Børnehavebørns hverdag med digitale medier. Børns Vilkår. Digital dannelse i børnehøjde Bind 1
https://bornsvilkar.dk/wp-content/uploads/2018/12/Digital-Dannelse-Del-1.pdf
Alim, W., Nebelong, S., Kjeldsen, C. M., Bindslev, M. W., Fahnøe Kristensen, P. M.
& Johansen, S. L. (2019).
Digitale medier i børnehaven: digital dannelse i børnehøjde : del 2. Børns Vilkår.
https://bornsvilkar.dk/wp-content/uploads/2019/01/Digital-Dannelse-Del-2.pdf
Aasman, S., Bingham, N.
, Brügger, N., de Wild, K., Gebeil, S. & Schafer, V. (2021).
Chicken and Egg: Reporting from a Datathon Exploring Datasets of the COVID-19 Special Collections. WARCnet. WARCnet Papers
https://cc.au.dk/en/warcnet/news/view/artikel/chicken-and-egg-reporting-from-a-datathon-exploring-datasets-of-the-covid-19-special-collections
Aasman, S.
, Brügger, N., Clavert, F., de Wild, K., Gebeil, S., Schafer, V. & Sirajzade, J. (2022, dec. 20).
Studying Women and the COVID-19 Crisis through the IIPC Coronavirus Collection. International Internet Preservation Consortium (IIPC), netpreserveblog.wordpress.com.
https://netpreserveblog.wordpress.com/2022/12/20/studying-women-and-the-covid-19-crisis-through-the-iipc-coronavirus-collection/
Aaen, J. H., Dalsgaard, C., Degn, H.-P., Mathiasen, H. & Thomsen, M. B. (2014).
Mediebrug og læringsmiljøer: Udvalgte resultater fra forsknings- og udviklings- og netværksprojektet: UNDERVISNINGSORGANISERING., FORMER OG - MEDIER på langs og tværs af fag og gymnasiale uddannelse, 4. runde, 2014 . Center for Undervisningsudvikling, Aarhus Universitet.