Ph.d.-forsvar: Lasse-Emil Paulsen

Fredag 18. november 2016,  kl. 13:15 - 16:30

IKK
Lasse-Emil Paulsen

Fredag den 18. november 2016 kl. 13:15 forsvarer cand.mag. Lasse-Emil Paulsen sin ph.d.-afhandling.

Sted: Aarhus Universitet, Institut for Kommunikation og Kultur, Jens Chr. Skous Vej 4, bygning 1481, lokale 341, Aarhus C.

Bedømmelsesudvalg:

• Professor Ken Benson, Romanska och klassiska institutionen, Stockholms universitet, Sverige
  • Hovedvejleder: Professor MSO Hans Lauge Hansen, Spansk, Institut for Kommunikation og Kultur, Aarhus Universitet.

Afhandlingen ligger til gennemsyn på Jane Lücke Didriksens kontor, Institut for Kommunikation og Kultur, Jens Chr. Skous Vej 4, bygning 1481, lokale 439 Aarhus C

Forsvaret afvikles på dansk og engelsk. Forsvaret er offentligt, og alle er velkomne.

Efter forsvaret er Institut for Kommunikation og Kultur vært ved en reception i bygn. 1481, lokale 366.

Poster!