Marlene Aufgebauer: A mixed methods design within the framework of writing process research

Marlene Aufgebauer from the Department of German as a Foreign and Second Language Professor at the University of Vienna will discuss her PhD project on "Cognitive and metacognitive activities during writing processes of German as a foreign language learner."

Torsdag 20. februar 2020,  kl. 13:00 - 15:00

Aarhus

Center for International Erhvervskommunikation

20. februar 2020 har vi i Center for International Erhvervskommunikation besøg af Marlene Aufgebauer fra Universitet Wien. Marlene Aufgebauer er Ph.d.-studerende og beskæftiger sig med skriveforskning og tysk som andetsprog/fremmedsprog. Hun besøger os som en del af ERASMUS-programmet. I forbindelse med besøget vil vi gerne invitere jer alle til følgende foredrag med efterfølgende diskussion og snak med Marlene.
Vel mødt til et indblik i, hvordan fremmedsproglige skriveprocesser undersøges!