Aarhus Universitets segl

Fredagsforelæsning: Rasmus Fisker

EN MEDIEVIDENSKABERS BEKENDELSER: Myter, hemmeligheder og tendenser fra bureaubranchen

Oplysninger om arrangementet

Tidspunkt

Fredag 15. april 2016,  kl. 14:00 - 16:00

Sted

Store Auditorium, INCUBA, Aabogade, 8200 Aarhus N

4 spørgsmål du kan svare på efter oplægget:

  • Hvad er de største tendenser i DK indenfor digitalt indhold og sociale medier?
  • Hvad er bureauernes secret sauce - og hvordan arbejder de?
  • Hvad er forskellen på reklamebureauer og mediebureauer?
  • Hvad gør medievidenskabere unikke i bureaubranchen?



Om Rasmus:
Content & Strategy Director @ Mediacom Beyond Advertising
Rasmus er tidligere medievidenskaber, og i dag ekspert i sociale medier, content og strategisk kommunikation på tværs af medieplatforme. Han står bag en lang række prisbelønnede kampagner, og har i løbet af sine 7 år i mediebranchen, arbejdet med nogle af de største internationale brands, herunder Heineken, Pepsi, Ford Motor Company og Nestlé.

Han er en anerkendt og eftertragtet foredragsholder, inden for sociale medier samt content marketing, og er ofte citeret i nationale medier som en ekspert på området.