Informationsmøde om ph.d.-uddannelsen

For alle ansøgere til phd-programmet i ICT, MEDIA, COMMUNICATION AND JOURNALISM.

Torsdag 5. september 2019,  kl. 10:00 - 11:00

Nygaard 295

Informationsmøde om ph.d.-uddannelsen

For alle ansøgere til phd-programmet i  ICT, MEDIA, COMMUNICATION AND JOURNALISM.

Ph.d.-uddannelsen ved Arts giver dig landets højeste uddannelsesgrad og kvalificerer dig til en række jobs med forskningsfunktioner – både i og uden for universitetsverdenen.  Uddannelsen henvender sig til de bedste kandidatstuderende, der kan ansøge om optagelse på den 4-årige ph.d.-uddannelse og færdige kandidater, der kan søge om optagelse på den 3-årige ph.d.-uddannelse. I begge tilfælde optages kandidater på baggrund af meritter og en indsendt projektbeskrivelse. På mødet vil der blive informeret om uddannelsen, de forskellige finansieringsmuligheder, og hvordan man bedst sammensætter sin projektbeskrivelse.

Tid & sted

5 september, kl 10:00-11:00