ECRIRE ENTRE LES LANGUES ET LES CULTURES

Nobelparken - Salle 1465-616

Steen Bille Jørgensen

Le vendredi 5 octobre à 12h15, Nobelparken - Salle 1465-616

En publiant Ma mor et morte (2011), Paul de Brancion mélange le français, l'anglais et la danois. Venez entendre ce texte hybride et d'autres textes lus par son auteur qui est un ancien employé de l'Université d'Aarhus.

Cette rencontre littéraire est ouverte à tous!

A bientôt,

Steen Bille Jørgensen

Paul de Brancion -éléments biographiques

Skriver romaner og poesi. Er redaktør for tidsskriftet Sarrazine (www.sarrazine.net). Har samarbejdet med komponister og musikere. Er initiativtager til og leder af netværket Union des poètes et Cie. Har bidraget til en lang række tidsskrifter og tekst-samlinger. Deltager i oplæsninger såvel på nationalt som internationalt plan, senest Étonnants voyageurs i Saint-Malo.  Har tidligere været ansat ved Aarhus Universitet og bl.a. udgivet bogen Ma mor est morte (2011), hvori han bruger både danske, franske og engelske udtryk.