200-250 deltagere til Praktik- og projektdag

For første gang nogensinde blev arrangementet Praktik- og projektdag afholdt udelukkende for Digital Design og Informationsvidenskab, og det var en stor succes.

Foto: Søren Kjeldgaard, AU foto

Praktik- og projektdag (Pdag) er et event, som giver studerende og virksomheder mulighed for indgå aftaler omkring praktik-, speciale- og projektsamarbejde. Arrangementet er et samarbejde med Ingeniørhøjskolen, studenterforeningerne SAIS og ODDS samt Afdeling for Digital Design og Informationsvidenskab.

One Minute Madness

Arrangementet startede med, at de 30 deltagende virksomheder og organisationer skulle give hver deres salgstale på bare ét minut. Herefter var der åbne stande.

Foto: Søren Kjeldgaard, AU foto

30 deltagende virksomheder og organisationer

30 spændende virksomheder og organisationer deltog, og de var interesserede i samarbejde med de studerende inden for områderne: 1) User Experience, 2) kvalitativ analyse, 3) Projektledelse og organisationsudvikling, 4) Digital kommunikation 5) Forretningsudvikling, entrepreneurship og innovation, 6) Undervisning og forskning, 7) Front-end udvikling og test, 8) Andet.

Læs mere om Praktik- og projektdag, Pdag her