Infomøde om Master i retorik (Roskilde)

Master i retorik har ansøgningsfrist 1. maj og studiestart i september 2018. Til infomødet kan du stille spørgsmål til uddannelsens indhold, opbygning osv. Efter selve programmet vil der være mulighed for at få en snack og en snak med underviserne.

Mandag 19. marts 2018,  kl. 17:00 - 18:30

Roskilde Universitet (lokale følger)

Som Master i Retorik bliver du i stand til at:

• Holde strategisk gennemtænkte taler og oplæg
  • Yde retorisk rådgivning
  • Kommunikere løsningsorienteret
  • Anvende din viden om retoriske teorier i praksis.

Som noget nyt udbyder vi Master i Retorik i et samarbejde mellem Roskilde Universitet og Aarhus Universitet. Der bliver undervisning og vejledning begge steder. Uddannelsen er en deltidsuddannelse, der normalt tager 2 år.

Du kan læse alt om uddannelsen på cc.au.dk/masteriretorik

Vi glæder os til at møde jer, der har en interesse for uddannelsen og svare på jeres spørgsmål.

Med venlig hilsen

Jonas Gabrielsen, lektor ved RUC, og Esben Bjerggaard, lektor ved Aarhus Universitet

Samme infomøde om uddannelsen afholdes på Aarhus Universitet den 20. marts - læs mere her